Жовтоводські РЕМ запустили Call-центр для споживачів електроенергії

Згідно постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики України, (далі – НКРЕ) від 08.08.13 №1070 «Щодо забезпечення функціонування кол-центрів суб’єктами господарювання, які здійснюють господарську діяльність з постачання електричної енергії за регульованим тарифом», в ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» у грудні 2015 року створено та відкрито Call-центр.

ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» у м. Жовті Води представляє структурний підрозділ Жовтоводські РЕМ.

Основне завдання Call-центру є підвищення якості обслуговування споживачів електроенергії, формування між суб’єктами електроенергетики та споживачами електричної енергії прозорого інформаційного середовища з питань постачання електричної енергії.

Call-центр надає споживачам електричної енергії інформаційно-консультаційні послуги. Зателефонувавши до Call-центру, абонент зможе отримати інформацію в автоматичному режимі або в спілкуванні з оператором. Автоматичне меню самообслуговування надає можливість абоненту отримати необхідну інформацію натисканням відповідної клавіші на телефонному терміналі:

1 – інформація щодо перерв в електропостачанні;

2 – тарифи на електричну енергію для споживачів;

3 – стан особового рахунку;

4 – інформація щодо послуг з перевірки та встановлення приладів обліку електроенергії;

5 – пропозиції або скарги;

0 – з`єднання з оператором.

Розмови за багатоканальним номером 0800-30-00-15 зі стаціонарних та мобільних телефонів на території України для абонентів є безкоштовними.

Також Call-центр надає інформаційні послуги абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через офіційний веб-сайт ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК».

Звертаємо Вашу увагу, що звернувшись до Call-центру, споживач зможе не тільки поставити будь-яке питання, а й висловити свої пропозиції щодо покращення якості обслуговування та надійності електропостачання або повідомити про порушення чи зловживання з боку співробітників ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК», а також анонімно повідомити про факти крадіжок електроенергії або електрообладнання.

Call-центр ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК»

цілодобово – 0800-30-00-15 або на електронну адресу [email protected]

/2016/02/03/zhovtovodski-rem-zapustili-call-centr-dlya-spozhivachiv-elektroenergi%d1%97/

Подпишитесь на наши социальные сети Telegram, Facebook, Instagram

Опубликовал(а)А. Баженова
Главный редактор сайта "Имеется Мнение".
Предыдущая запись
В Жовтих Водах пенсіонер отруївся продуктами горіння на пожежі
Следующая запись
Чому людям відмовляють у пільговому проїзді по маршруту №4?
Добавить комментарий
Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *