Як знайти роботу. Поради Жовтоводського міського центру зайнятості

Професіонал – це той, хто вміє в любій ситуації знайти можливості для себе. В кризу таких можливостей предостатньо. Криза стосується всіх в різному ступені і зараз існують такі компанії, яких вона майже не зачіпає, а деякі навіть активно розширюються. Наприклад, харчуватись і одягатись люди будуть завжди, доки живо людство, а це означає, що в цих галузях не так вже й погано. В наш час це відноситься і до сотового зв’язку, і до Інтернету.

А тепер конкретно про пошук роботи під час кризи. Якщо ви шукаєте роботу, то присвятіть себе цьому завданню повністю. Розмістити своє резюме і чекати, коли на вас впаде манна небесна – ця стратегія явно не приведе вас до успіху. Тому найкраще, що виможете зробити – це діяти за перевіреним алгоритмом.

1. Визначте свої вимоги до роботи. Сюди входить все:

— чим бажаєте займатись, щоб при цьому і життя було в радість, і успіхи в кар’єрі багатократно вищі. Звісно узгодьте свої бажання з навичками і досвідом. Взагалі, для деяких людей криза – це як раз та можливість стартувати з нуля в новій справі;

— дохід (бажаний і мінімальний на який ви згодні);

— малий бізнес чи великий;

— місцева компанія чи розташована в іншому місті або взагалі західна;

— іт.ін.

2. Визначте перелік компаній, які вас цікавлять. І не важливо, чи є в компанії вакансія для вас. Головне – наскільки ви сильно хочете в ній працювати. Зберіть відомості про компанії – кандидати.

3. Ефективно організуйте свою роботу з пошуку. В розробці у вас повинно бути одночасно не менше десятка компаній. Це дасть можливість обрати дійсно гарний варіант. Тобто, ви ведете перелік компаній і по кожній маєте – контакти, коментарі, стан переговорів, дата наступного контакту.

4. Починайте активно продавати себе в компанії. Для початку призначайте зустрічі. Телефонуйте – виходьте на необхідну вам особу – наполягайте на зустрічі. “А як же резюме”, – запитаєте ви? Так, дійсно, якщо запитають, класне резюме потрібно мати. Чітке, структуроване, із якого явно видно, що з вами необхідно зустрітися. Якщо у вас виникли проблеми при складані резюме, ви завжди можете звернутись за допомогою до спеціалістів Жовтоводського міського центру зайнятості і вам допоможуть. Але саме по собі резюме не знайде роботу за вас, воно лише допоможе вам подолати перший бар’єр. Якщо його не викинуть в корзину для сміття.

Також потрібно запастись рекомендаціями з попередніх місць роботи. Сподіваюсь, ви звільнялись звідти по-доброму?

5. Тепер власне і співбесіда з роботодавцем. Для багатьох це дуже складний іспит, хоча в дійсності це просто гарний привід показати свої найкращі якості, ваша “пісня”. Будьте яскравими, природними, кмітливими – і вас помітять на фоні сірої маси кандидатів.

Багато хто відноситься до співбесіди з роботодавцем або як до гри “хто кого зробить”. Це не так. Під час співбесіди керівник підбирає гравця в свою команду. І, звісно, для нього важливо, щоб цей гравець був професійним і надійним. Головна мрія любого керівника – взяти на роботу такого працівника, якому можна передати деякий шмат роботи і забути про нього, при тому, що все буде йти як потрібно. Любий роботодавець винаймаючи вас ризикує більше ніж ви. Якщо вам щось не сподобалось, ви просто встали та пішли, а він витратив час, кошти на вашу адаптацію, навчання – і все прахом.

Так, що краще відноситись до свого керівника як до партнера, старшого товариша, наставника, а до компанії – як до своєї, тобто мислити так нібито ви її розумний власник. Це, до речи, сильно підносить вас як особистість: як скоро ви досягнете цього стану, так скоро зможете дорости до керівника і власника бізнесу.

Звісно, на співбесіді потрібно продати себе максимально вигідно, і в цьому є свої тонкощі. До речі, в кризу ви будете виглядати дуже пристойно, якщо не будете просити великий оклад, а забажаєте заробляти свої гроші, тобто отримувати за реальні результати праці. Власне так міркують успішні люди, так формується мислення майбутнього бізнесмена.

Природно, що вам потрібно впевнитись, що вам будуть дійсно виплачувати гроші, про які ви домовились, не збрешуть. Поговоріть з іншими працівниками цієї компанії, придивіться до загальної обстановки в компанії, вивчить її в Інтернеті. І довіряйте своїй інтуїції.

6. Якщо потрібно – пройдіть конкурс. Все більше компаній навчаються грамотно винаймати персонал, а це означає, не тільки проводити співбесіду, а і тестувати ваші знання і навички. Подайте себе по максимуму, будьте самим яскравим кандидатом! І пам’ятайте – вас оцінюють не тільки під час формального конкурсу, а постійно. Чи вчасно прийшли на зустріч, чи акуратно заповнили анкету, чи не лаяли організаторів конкурсу в курилці – все це оцінюється.

7. Прийміть рішення, куди все-таки піти працювати. Воно дуже відповідальне, бо на роботі ми проводимо більше часу ніж з сім’єю. Сподіваюсь, що до цього часу у вас буде декілька гарних варіантів, з яких ви зможете обирати.

8. А далі все залежить від вас. Під час кризи багато компаній скорочують персонал, при цьому кількість завдань не зменшується. А тому, скоріш за все вам прийдеться суміщати декілька функцій. І це класно! Це означає, що ви зможете розібратися не тільки в тонкощах своєї справи, але і засвоїти декілька суміжних професій. А це і є ваш професійний зріст. Будьте професіоналом, будуйте гармонійні відносини в колективі – і ваша кар’єра буде стрімко розвиватись, не дивлячись на всі кризи!

Детальну інформацію і навички  техніки ефективного пошуку роботи ви можете отримати на семінарах – тренінгах які проводять спеціалісти з профорієнтації Жовтоводського міського центру зайнятості.

Заступник начальника відділу активної підтримки безробітних  Жовтоводського міського центру зайнятості

Галієва Т.В.

/2010/03/27/zheltovodskij-centr-zanjatosti/

Подпишитесь на наши социальные сети Telegram, Facebook, Instagram

Опубликовал(а)А. Баженова
Главный редактор сайта "Имеется Мнение".
Предыдущая запись
Встреча с Владимиром Шакало
Следующая запись
Гарантійні строки при купівлі-продажу товарів, робіт, послуг
Добавить комментарий
Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *